niet thuis

U was niet thuis toen de bezorger voor de deur stond
U heeft een kaart van PostNL aangetroffen met de melding dat u er niet was op het moment van levering. Op deze kaart staat een niet-thuiscode samen met de datum wanneer uw pakket opnieuw aangeboden zal worden. Indien deze nieuwe datum u niet uitkomt, kiest u op de volgende wijze eenvoudig een nieuw aflevermoment of voor aflevering bij een afhaalpunt.

  • Ga naar de website van PostNL.
  • Op de website vult u de niet-thuiscode in samen met uw postcode.
  • Vul in wanneer u uw pakket wilt ontvangen of op welke PostNL-locatie u uw pakket wilt afhalen.
  • Bevestig de wijziging met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Uw bestelling wordt verpakt in een blanco doos, de inhoud is voor buitenstaanders niet duidelijk.

Klik hier om naar de PostNL website te gaan. 

PostNL

Log in
Nieuwe klant
Wachtwoord vergeten
Voer uw e-mailadres hieronder in, hierna ontvangt u een wachtwoord reset link.